Velkommen til Vedbæk Hundeklub!

Felix TrisseVedbæk Hundeklub er en familiehundeklub, hvor fokus er på godt og positivt samarbejde med din hund. Vi har tilbudt lydighedstræning i mere end 50 år og agilitytræning siden 1987. Begge dele er fortsat vores hovedaktiviteter.
     Vi går ind for positive træningsmetoder og vi er her, for at give dig og din hund positiv og udfordrende træning, som er sjovt for jer begge!

Agility

Vi starter næste agilitysæson lørdag den 24. februar med obligatoriske hundemøder med hund for alle hold.
Vi udbyder disse hold:
Agility Begynder - Holdet er lukket
Agility Letøvet  - Tilmeldingen er åben.
Agility Øvet  - Tilmeldingen er åben.

Lydighed

Sæsonen starter på tirsdag d. 2. april 2024 - NB! Dog med obligatorisk teori for alle hvalpeejere og nye kursister/medlemmer i Vedbæk Hundeklub tirsdag d. 26. marts (uden hund).
Hvalpeholdet - Holdet er lukket
Unghunde_TidligTid (fra kl. 17.00-17.50) - Holdet er lukket.
Unghunde_SenTid (fra kl. 18.00-18.50) - Holdet er lukket.
Øvet hold - Holdet er lukket

Mød alle vores trænere her.

Er du interesseret i Lydighedstræning kan du læse mere her.

Er du interesseret i Agilitytræning kan du læse mere her.

I vores klubkalender kan du få et overblik over hvornår alle vores træninger finder sted.

Persondata og Vedbæk Hundeklub

I forbindelse med træning i Vedbæk Hundeklub indsamler vi oplysninger om ejer/fører samt hund. Disse informationer bruges til administration af hold, betaling samt markedsføring af nye hold. Oplysningerne vi indsamler gemmes i den tid man er aktiv i klubben og i henhold til gældende lovgivning. Du kan til enhver tid kontakte os og bede om at blive slettet i vores register, forudsat at du ikke er aktiv på et hold og med undtagelse af lovgivning som rangerer højere end GDPR. Kontakt/markedsføring vedrørende nye hold samt klubaktiviteter kan til enhver tid afmeldes ved at kontakte os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vedbæk Hundeklub har problemer med at vores e-mails ryger i spammappen, så vi opfordrer til, at du tilføjer Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. som en sikker email og til aldrig at ryge i spam. Alternativt skal du holde øje med din spammappe, så du ser vores emails.

Dagsorden til generalforsamling i Vedbæk Hundeklub

Torsdag den 27. april 2017 kl. 18.30

i Lokale Richard Mortensen på Mariehøj Centret, Øverødvej 246B, 2840 Holte

1.    Valg af dirigent

2.    Bestyrelsen aflægger beretning, ved formanden
Beretningen for det forgangne år godkendes efterfølgende.

3.    Det reviderede regnskab fremlægges af kassereren
Regnskabet for det forgangne år godkendes efterfølgende.

4.    Godkendelse af budget for det kommende år, herunder fastsættelse af kontingent

5.    Indkomne forslag
Forslag skal være formanden i hænde senest 14. dage før generalforsamlingen.

6.    Valg af bestyrelsesmedlemmer, 2 suppleanter og revisor

7.    Eventuelt

Bestyrelsen håber, at klubbens medlemmer vil deltage i generalforsamlingen.

Efterfølgende kan I høre et interessant og lærerigt foredrag ved Hundetræner- og adfærdsbehandler Hanne Truelsen.

Dertil bydes der på kaffe og kage.

Vi håber at se mange medlemmer til generalforsamling og foredrag.

Venlig hilsen

VH’s bestyrelse